Thursday, May 9, 2024

2024-05-09

Openwrt. Dziś kompilowałem kilka wersji openwrt na swój router. Działa dobrze ale nie opanowałem jeszcze dobrze rozmiaru partycji: resize aby dopasować do pamięci nie jest łatwy a security labels dodatkowo komplikuje sprawę.

PyData. Prezentacje dla mnie zbyt wysokiego poziomu. Tym bardziej, że ominęło mnie początkowe 20 minut (nie mogłem znaleźć tego miejsca). Nowością jest dla mnie wiele tematów ale fajną ciekawostką jest splitting dokumentów wejściowych danych treningowych na wejściu do modelu.

Przesyłki. W końcu dostałem filtr powietrza zamówiony kilka miesięcy temu. To mój jak na razie najdłużej idący zakup na Amazonie (ale za to za 80 zł mam filtr który normalnie kosztuje dużo więcej).

Pogoda wariuje. W jednej chwili marznę z zimna aby chwilę później pocić się na słońcu.


No comments: