Wednesday, May 22, 2024

2024-05-22 nic

  • Mało produktywny tydzień:
    • Wstępnie ustalony termin kiedy jadę na nowy kontrakt
    • JUG w Bydgoszczy - super się spotkać z ludźmi
    • Księgowy - jeśli nie odezwie się to muszę do niego zadzwonić
    • Nauka JAVA - i od razu mały artykuł
    • Rower - jeden samotny wypad w słońcu ale ponad 36km w około godzinę i 40 minut
    • Fryzjer - o dziwo to nie lada wyzwanie
    • Typowe kłótnie domowe :/
    • Szukanie książki z religii i ogarnąłem pokój młodego
    • Wysprzątałem do końca balkon
    • Ogarnięta nieco sypialnia
    • Wyczyszczony ekspres
    • Mój telefon ma problemy z baterią - nie udało mi się ustalić żadnej przyczyny programowej więc to zapewne hardware
    • Założyłem wentylator u syna w kompie - ale wymiana na inny będzie dobrym pomysłem, ponieważ nie warto marnować wentylatora ARGB
    • Lampa pod lustrem
      • jasny zestaw jak był - 5 super jasnych listew LED
      • ciemny ma teraz 3 lampki z czego 2 nakierowywane
  • TODO:
    • [done] zorganizować sobie terminarz
    • [done] przygotować się na migrację telefonu
      • dostęp do banku
    • [done] zakupy
      • almette
      • soki
    • Ukryć elementy oświetlenia lustra w łazience
    • [done] Zmywanie
    • Wymiana wentylatora u syna... ale nie mam rozgałęźnika i brakuje mi złącz wentylatorów
    • Nauka java
      • [done] Optionals
        • Próba obsłużenia NULLa poprzez wrapowanie nullowalnych wartości w skomplikowany typ - sprawia, że całość będzie żreć RAM i będzie działać wolniej
      • [done] Kolektory
        • IMHO ktoś przekombinował to tworząc dziesiątki metod które można zaimplementować małym kosztem
      •  

No comments: