Wednesday, May 15, 2024

2024-05-15 net latency, OpenVPN started

Egzaminy ósmoklasisty i maturalne skutkują w licznych dniach wolnych dla moich synów.
  •  2024-05-11 sobota: Zakupy z rana, żona z chłopakami pojechała autobusem do centrum a ja dojechałem i byliśmy na placu zabaw. Po wszystkim żona poszła do galerii handlowej, zjedliśmy w manekinie (dawno już tam nie byliśmy).
  • 2024-05-12 niedziela: Cały dzień w domu. Odwiedziła nas teściowa. Udało mi się w końcu zrobić poprawnie soft na routerze.
  • 2024-05-13 poniedziałek: Byłem z młodym na placu zabaw i na rowerku. Udało się puścić pranie ale niewiele więcej. Był też starszy syn bo także miał dzień bez szkoły. Ze starszym chyba głównie były spory o jego obowiązki i zaległości.
  • 2024-05-14 wtorek: Spędziliśmy razem cały dzień z młodym i nie było zbytnio czasu na cokolwiek innego. Byliśmy chwilę na balkonie i ogarnąłem go wstępnie (sprzątanie, mycie). Starszy syn położył się spać nie zajmując się żadnymi ze swoich obowiązków i licząc na to, że w nocy wstanie i będzie grać... ale ustawiłem opóźnienie ruchu sieciowego na 100ms :)
  • 2024-05-15 środa:  Rano zakupy zrobiłem. Był rowerek i plac zabaw (ale ciut chłodno już się robiło). Dzisiaj ponownie starszy syn był w domu. Chłopacy obejrzeli spidermana a ja w tym czasie mogłem siąść do OpenVPN - ale niestety nie skończyłem. Umyłem część okien. Młody bawił się umytymi zabawkami na balkonie.

Jutro dzień z młodym a starszego trzeba rano obudzić.

Obstawiam, że jutro nie dam rady nic zrobić.

Na piątek planuję rower ale się zobaczy.

No comments: