Friday, May 10, 2024

2024-05-10 OpenWRT


 
  • OpenWRT. Cały dzień kompilowałem, konfigurowałem, zmieniałem i wykonywałem inne zadania związane z OpenWRT dla mojego routera. Teraz wychodzę od OpenWRT vanilla (bez modyfikacji). Nadal nie udało mi się ustawić SELinux :(
  • Kolejny temat na celowniku: JAVA. Muszę się podszkolić bo moje kwalifikacje trącą myszką.
  • Temat odłożony na lepsze czasy: LLM z RAG :( Może jak będę miał lepszy sprzęt do przetwarzania równoległego...
  • Dzisiaj przygotowałem ryż z jabłkiem i cynamonem, ale niestety rodzina wyraźnie preferuje wersję z dużą ilością cukru :( A żona bez cynamonu.
  • Zdrowotnie: od rana czuję ból przy dotyku na zakończeniu najniższych żeber i nie mam pojęcia co to może być. Może młody na mnie skoczył w łóżku jak w nocy przyszedł do rodziców do łóżka? Zobaczymy.
  • Dziwny problem z składką NFZ - mój pracodawca chyba nie zapłacił składki... ciekawi mnie co się dzieje, że w pue.zus nie widać składki.

No comments: